چوک ایسین

آموزش رایگان انیمیشن و بازی سازی با بلندر و یونیتی
شنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۵، ۰۴:۵۷ ب.ظ

اموزش ساخت مناظر طبیعی باWorld Composer در یونیتی + پلاگین



در این اموزش با دو پلاگین World Composer  و  Terrain Composerکه مکمل هم هستن یعنی باید با هم تو یونیتی قرار بگیرند یک کوهستان واقعی رو در یونیتی میسازیم .

این کوهستان همونطور که تو عکسم معلومه واقعی بنظر میاد که میتونید در بازیتون بسته به حجم و رزولیشن اونو بگنجونید .

در این اموزش گفتم که برای ساخت منظره باید تو bingmap ثبت نام کنید یا با حساب مایکروسافتی خودتون وارد شید  و همونطور که تو ویدیو گفتم میتونید از این لینک کلید bing رو دریافت کنید و اگه سوالی بود بپرسید.

راستی موقع دانلود عکس بسته به اون قسمتی که میخایید دانلود کنید حجم میگیره حدود ۳۰ – ۷۰ مگ بسته به اون رزولیشن تکسچر ها که من تو ویدیو ۴۰۹۶ زدم و ممکنه اون درصد بالا نره نگران نباشید اون کارشو انجام میده و اخر سر پر میشه و قطعش نکنید زمان تقریبی باس من با سرعت ۱۰۰ kb حدودا ۱ ساعت بود اما با سرعت بالاتر حدود ۱۰ دقیقه میشه صبر کنید و کنسل نزنید.

لینک دانلود پکیج


دانلود پلاگین worldcomposer





نوشته شده توسط آرمان بهداد
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

چوک ایسین

آموزش رایگان انیمیشن و بازی سازی با بلندر و یونیتی



در این اموزش با دو پلاگین World Composer  و  Terrain Composerکه مکمل هم هستن یعنی باید با هم تو یونیتی قرار بگیرند یک کوهستان واقعی رو در یونیتی میسازیم .

این کوهستان همونطور که تو عکسم معلومه واقعی بنظر میاد که میتونید در بازیتون بسته به حجم و رزولیشن اونو بگنجونید .

در این اموزش گفتم که برای ساخت منظره باید تو bingmap ثبت نام کنید یا با حساب مایکروسافتی خودتون وارد شید  و همونطور که تو ویدیو گفتم میتونید از این لینک کلید bing رو دریافت کنید و اگه سوالی بود بپرسید.

راستی موقع دانلود عکس بسته به اون قسمتی که میخایید دانلود کنید حجم میگیره حدود ۳۰ – ۷۰ مگ بسته به اون رزولیشن تکسچر ها که من تو ویدیو ۴۰۹۶ زدم و ممکنه اون درصد بالا نره نگران نباشید اون کارشو انجام میده و اخر سر پر میشه و قطعش نکنید زمان تقریبی باس من با سرعت ۱۰۰ kb حدودا ۱ ساعت بود اما با سرعت بالاتر حدود ۱۰ دقیقه میشه صبر کنید و کنسل نزنید.


دانلود پلاگین worldcomposer



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۳۰
آرمان بهداد

World Composer

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی